sobota, 5 stycznia 2013

Kucyki bliżej nas - Fluttershy

FLUTTERSHY:

Jest pegazem i główną bohaterką serialu My little pony - Friendship is magic.
Fluttershy przedstawia Klejnot Dobroci.




CIEKAWOSTKA I WYGLĄD:

Fluttershy ma żółtą sierść i lekko różową grzywę.
Na początku z Fluttershy chcieli zrobić ziemskiego kucyka, ale tak jak już wcześniej pisałam Pinkie
została ziemskim kucykiem i Fluttershy przejeła skrzydła.O to szkic 
jak miała wyglądać Fluttershy:




ZAWÓD:

Fluttershy opiekuje się zwierzętami.



RODZINA:

Niestety nic mi nie wiadomo na temat rodziny Fluttershy wiec uznaje, że ma tylko swoje 
przyjaciółki i zwierzątka.




ZWIERZĄTKO:

Fluttershy ma króliczka o imieniu Angel.




MOJA OPINIA:
Fluttershy mnie się bardzo podoba ponieważ kocha zwierzęta tak jak ja./L.




1 komentarz:

  1. Widać, że nie wiesz prostych rzeczy o MLP główną bohaterką jest Twilgt Sparkle, która uczy sie o przyjażni. Jak już piszesz to sprawdź sobie czy dobrze piszesz :P

    OdpowiedzUsuń